czwartek, 8 stycznia 2015

Obrodziło grami!

Źródło: www.rpgmaker.net


Moja gra w RPG Makerze jest już w fazie, w której można ją przejść. Co prawda brakuje jej ogólnego szlifu, ale czuje, że czas przejść na wyższy poziom i zacząć działać na silniku z większymi możliwościami. Decyzję podjąłem między innymi dlatego, że zbliża się 3CityGameJam, na którym nie można korzystać z RPG Makera. Poniżej zamieszczam link do mojego skromnego rpg'a. 




--------------------------------------------------------------------------------------------------

Źródło: www.appindex.com


Zdecydowałem się na GameMakera. Jestem pewien, że brak ograniczeń poprzedniego programu i zdobyte wcześniej doświadczenie, pozwolą mi rozwijać się w dobrym kierunku. Praca ruszyła pełną para i już pierwszego dnia wyplułem grywalną grę. Oto i ona:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz